Wednesday, February 08, 2006

Packing!!! Errkk....

Assalamualaikum...
Hmmm...lega rasanya...barang-barang personel (hiasan, cawan², bunga²..etc) telah selamat dimasukkan ke dalam kotak. Pehh...mende tu semua je dah penuh sekotak...siap tak cukup lagi tu...kena masuk dalam kotak lain laei... aduss... banyaknyer barang² personel aku nie ek... maklum ler..orang perempuan... memang suka tengok memacam hiasan atas meja... kalau tengok kat meja lelaki..semua barang-barang basic je yang ada... macam pen, cop, buku nota dan lain-lain....tapi memang simple laa kalau nak banding ngan meja orang perempuan...
Aisehhh...tadi terima berita yang agak tak best... semalam kitorang memasing dapat laa nak pilih² tempat² yang bakal diduduki di HQ nanti... tup tup ari nie...ada orang tak puas hati.. so Pengurus² Bahagian dah bersetuju untuk pilihkan tempat² untuk staf-staf... ntah mana ler nanti aku kena duduk... heharap tempat aku nanti bukan laa tempat yang tak strategik...maksud aku, jangan laa nanti PC aku ngadap bos-bos... sure tak best sebab tak bebas nak guna pc sendrik... ceisssssssss.... sabar ajer laa....
Aduhh...penat jugak kemas-kemas tu... tu baru je 10 % aku rasa...banyak lagi yang tak kemas nie... kotak-kotak besar nie pun tak dibentukkan lagi... cuma aku dah berjaya membuang kertas-kertas yang tak perlu ke tempat untuk di'shredd'. tu pun dah setimbun... rerupanya manyak kertas-kertas tak penting yang aku simpan... aku nie memang jenis penyimpan orangnya... kat umah tu, sebelum kawin je, aku rasa ada dalam 5 kotak bebarang personel aku yang masih lagi tersimpan kemas dalam almari... kekadang wendu gaks nak belek bebarang lama tu... tapi nak wat camner.. kang semak plaks bilik aku tu... isk isk isk... sedey woooooo.... Ok lah...tak larat dah nak taip...balik umah nanti kot aku continue... cau cin cau...
8.45 pm... I'm home... aku tak dapat nak citer banyak.. laa nie tengah masak bubur...sambil tunggu tu dapat laa aku apdet nie haa... aku balik je umah, tgk suami dah sampai sebab keta dia dah ada... aku masuk je bilik, dia terbaring jek... aku salam..WOW!!! Panas giler badan suami aku...cepat2 aku tanya dia dah pi klinik lum...dan dia dah pun pergi tadi...so, aku bagitau dia biar aku masak bubur...dia pun setuju sebab dia nak rehat dulu... kenkawan...tolong doakan supaya suami aku cepat sembuh... aku risau sebab badan dia panas sangat...sama macam suhu badan ayah aku semalam... ayah aku semalam pergi klinik sendrik gaks.. sian kat depa.. tapi lelaki selalunya lebih cekal rasanya...
oklah...nak pi jengah bubur aku...
wasalam