Monday, February 13, 2006

Confirmed!! Uwaaaaaaaa....

Assalamualaikum...
Hmm...dah confirm dah...kena pindah... lapor diri pada 1 Mac 2006 di HQ.
Bebarang dah mula dikemaskan...banyak jugak dokumen lama yang aku simpan selama nie..kali nie aku hantarkan ke tempat untuk dilupuskan (shredding).
Meja aku dah separa clear... yang tinggal cuma dokumen-dokumen penting yang berkaitan dengan kerja sahaja...
Locker yang berisi dokumen-dokumen lama pun dah clear..
Yang tinggal hanya pinggan mangkuk, sudu, garpu, mug-mug dan segala jenis makanan yang diperlukan untuk minggu-minggu terakhir nie... Aku bajet dalam masa seminggu setengah nie movers akan datang untuk pindahkan kotak-kotak ke sana...
Hmm...sayu je hati nie... sedih rasanya nak tinggalkan tempat lama... banyak kelebihan kerja kat sini sebenarnya...Jalan tak brapa nak jem... cuti banyak (Selangor le katakan)... parking mudah... segalanya best... tapi seperti yang kita tahu... setiap yang berlaku ada hikmahnya... so, tunggu dan lihat saja laa nanti...
Lepas nie, takde chance la nak tiba ke rumah sebelum pukul 6...koman-koman lepas nie dalam pukul 6 lebih ke jam 7 laa paling awal untuk aku tiba ke umah...maklum laa.. jarak perjalanan semakin jauh... isk isk isk...syahdu...pilu... aku pasti merindui tempat kerja nie nanti....
Tu je laa kot yang mampu aku coretkan untuk hari nie...
AIR SUPPLY - Goodbye
I can see the pain living in your eyes
And I know how hard you try
You deserve to have so much more
I can feel your heart and I sympathize
And I'll never criticize
All you've ever meant to my life

I don't want to let you down

I don't want to lead you on

I don't want to hold you back

From where you might belong

You would never ask me why

My heart is so disguised

I just can't live a lie anymore

I would rather hurt myself

Than to ever make you cry

There's nothing left to say but goodbye


You deserve the chance at the kind of love

I'm not sure I'm worthy of

Losing you is painful to me

I don't want to let you down

I don't want to lead you on

I don't want to hold you back

From where you might belong

You would never ask me why

My heart is so disguised

I just can't live a lie anymore

I would rather hurt myself

Than to ever make you cry

There's nothing left to say, but goodbye