Tuesday, February 07, 2006

Morning to Everybody...

Assalamualaikum...

Hmmm...pada asalnya target nak apdet blog smalam...malangnya tiada kesempatan dan keadaan turut tak mengizinkan... mana taknya... OT kat opis pun dah sampai kul 8 lebih... then balik umah dah letih sangat.. letih sebab badan rasa tak sihat disertakan dengan otak yang penat... adusss...memang le awal tahun nie memenatkan.. tapi Alhamdulillah..kepuasan kerja tu tetap terasa...

Oh ye...smalam partition/cubicle tempat aku kerja nie telah diangkat keluar sebab depa nak pasangkannya kat HQ KL.. nampaknya memang tak lama lagi dah nie nak kena pindah... tengok gaya macam hujung bulan nie jek... aku tak sempat nak kemas meja aku sebab masa movers tu datang dan angkat partition nie...aku tengah meeting.. sempat alih-alihkan je barang² kat meja...tu pun tak masuk lagi dalam kotak... semak gilerss meja aku... nak kemas tak dan plaks...banyak keje nak kena siapkan... pagi nie plaks bila masuk opis, mood nak kemas bebarang nie tarak... hehehe.. tengok laa kejap-kejap lagi kot... dah le aku nie duduk sebelah orang lelaki..bila partition takde, rasa janggal sangat... mujur ada kotak-kotak yang dah dibekalkan untuk packing..bleh laa jugak buat sempadan... rasa selesa sket.. kalau tak, mau rasa janggal gilerss... hehehhe...

Uwaaaaaa....sedih rasanya nak kena pindah... walaupun baru 3 tahun lebih aku bertugas di PJ nie.. rasanya lebih seronok dan selesa... maybe sebab dekat dengan umah kot... Kalau kena pindah HQ nanti, perjalanan dah semakin jauh... kena gerak awal laa dari umah... kalau lewat, sure kena tempuh jem yang tak best tu... pastu, kalau dah pindah HQ, segala meeting kat sana nanti dah tak leh nak claim... sebab dah dalam satu bangunan...pastu sure tak leh nak balik awal dah...sebab tempat sendrik kat dalam bangunan yang sama... isk isk isk... sedey plaks rasanya... mana taknya...kalau dalam keadaan sekarang dan sebelum² nie, bila meeting kat HQ je..confirm leh wat claim perjalanan dan claim parking..pastu kalau meeting tu habis awal, confirm tak perlu balik opis PJ dah.. terus je balik umah... tak pun gi laa merewang dulu... lepas nie dah tak boleh dah... isk isk isk... aku sure akan merindui zaman-zaman ngelat tu... hahahaha...

Ok lah..got to go.. guna pc pool nie tak leh nak lepak lelama dalam internet...nie pun sebab belum masuk waktu kerja.. kalau tak, sure tak dapat nak apdet blog nie...