Wednesday, June 14, 2006

Tagged!!!

Assalamualaikum...
Aiyarrkkk... aku kena tag lagi daaa.... sekali kena tag dek vizier maaa....adeiii...
Here are the rules...
* The tagged victim has to come up with 8 different points about his/her perfect lover a.k.a lelaki/wanita idaman.
* Have to mention the gender of his/her perfect lover.
* Tag eight other victims to join this game and leave a comment on their blog.
* If you are tagged the second time. There is NO need to do this again.
* Lastly, most importantly, HAVE FUN DOING IT
Alamak!!! Aku dah kawin maa...bleh lagi ke minta ciri-ciri lelaki idaman?? takper laa...aku kira macam nie je laa....semoga segala ciri yang aku idamkan di bawah nie menjadi kenyataan ke atas suami aku...hehehhe...
1. Beragama... berilmu dan beriman... (semoga dapat terus membimbing aku ke jalan yang benar)
2. Tinggi?? Rasanya tak perlu sangat...Sederhana pun cukup laa... (even sekarang pun kurang point 5 cm je dari aku... tak perlu aku dongak ke atas sebab aku pun dah cukup tinggi...bleh pandang eye to eye...)
3. Ceria, suka bergurau tapi tak berlebihan (takde laa bosan sangat hidup...at least sentiasa riang ria)
4. Hensem a.k.a comel + sedap mata memandang (perlu supaya sejuk je hati nie bila pandang dia...walaupun hati tengah marah sesangat)
5. High confident (biar bila berdepan dengan segala cabaran dari memaner pihak keluarga mahupun dari orang luar, dia tak mudah melatah malah back up apa yang patut)
6. Lemah lembut dan penyabar (lembut yg bukan 'sotong' laa... tapi yg jenis bertolak ansur, toleransi dan mudah dibawa ke mana-mana)
7. Suka kanak-kanak/budak-budak (nanti kalau dah ada anak senang...takde laa aku sorang yg kena jaga sepenuhnya..biar laa jaga sesama)
8. Memahami danmenerima serta menyayangi aku hingga akhir hayat (boleh dibawa berbincang, ada persefahaman serta percaya antara satu sama lain dan sayang aku selepas sayang Allah dan bondanya...at least dia sayang aku seadanya aku)
Rasanya semua orang ada banyak ciri-ciri idaman untuk perfect lover mereka... tapi ingat kenkawan...nobody's perfect... kalau dah jodoh kita tak seperti yang kita impikan.. jangan sekali-kali cuba untuk ubah dia mengikut kehendak kita... cuma berdoalah supaya dia menerima kita sebagaimana kita menerima dia seadanya...dan kita boleh memohon kepada Allah supaya kebahagiaan itu milik kita bersama dengan pasangan kita....
So, mangsa seterusnya.... jeng jeng jeng....
1. Mya
3. Orang
erkk...alamak...tak cukup 8 laa...aku tak ada ramai kenalan dalam blog... so, ampun laa yek...
Wasalam