Friday, December 23, 2005

Staff baru..

Hmm... ingat nak apdet blog nie smalam... malangnya lepas je dinner terus flat.. terlena dibuai mimpi nan tak indah... hahaha :) pastu.. cik abang aku plaks dah conquer laptop + streamyx sepanjang malam.. langsung laa takde chance nak jengah..apatah lagi apdet blog nie...

so..smalam aku hilang sorang staf yang comel..dia ditukarkan (ala-ala sistem barter plaks) ke unit lain dan aku terima plaks staf baru (yg terlibat ngan sistem barter tu...) hmm...sebagai bos yang baik.. seawal 12.50tgh aku dah ajak dia kuar dan selewat 2.10 ptg baru aku bawak dia balik opis... kesian dia.. terpinga2 gaks laa seketika sebab dah terlalu lama dia berada di unit yang bosnya tegas tentang masa.. dapat kat aku.. selamber derk je aku bawak gi jejalan.. hehehe.. aku laa bos yang tak macam bos rasanya.. ye ker??

anyway, uwaaaaaaaaaa... aku rindu gaks kat staf lama aku..sebab dia comel... tapi takdir telah memisahkan kami... chewahhh... poyo tul aku nie..

emm...esok cuti..ahad cuti..isnin pun cuti... takde idea nak pi maner lagi.. maybe lepaks kat umah je..maybe gaks pi jejalan..tgk laa camner..