Saturday, December 24, 2005

Kenduri Kawin....

Aku baru je balik dari kenduri kawin anak jiran aku (umah dia depan umah aku).. depa buat kenduri kat hotel Concorde...

hmm...pada pendapat aku kenduri kat hotel nie ada pro and cons bila menghadirinya especially aku yang terpaksa mewakili parents aku... meaning.. tetamu2 lain yg hadir kebanyakannya orang-orang tua bertaraf Dato', Datin dan yang sewaktu dengannya.. ada yang sebaya kot.. tapi tak kenal ler plakss.. duduk plaks randomly... so..aku ajak le suami and adik aku yg pi sama nie dok kat meja yg paling hampir dengan pintu kat area blakang.. alasan aku kat depa.. orang2 tua memang laa kena dok depan dekat ngan pelamin... sebab nanti kesian depa tak nampak pengantin..cam aku nie..takpa...nampak lagi dari jauh... hehehe (walhal dalam hati aku.. dok kat pintu senang nak cabut balik... betul tak??) so...aku cakap laa kat suami n adik aku.. kita balik bila dah kenyang laa ek... sebab dok kat majlis dlm hotel nie memang agak bosan sket..

aku plaks cam biasa.. bila duduk dediam tu...mata mula laa dok pandang keliling... dok pusing sana pusing sini..skali ternampak laa saudara jauh aku merangkap bos besar kat kompeni aku tu.. alamak!!! nak tegur ke tak..last-last pi gaks laa tegur sebab nampak sedara lagi sorang (pangkat nenek).. jadi kalau tak tegur..tak baik plaks..dah le aku nie cucu sedara.. so.. pi jugak laa sesalam dan tegur menegur... hehehe.. baik jugak aku nie ek...

so..esok dah krismas..ari cuti..nak buat apa ek?? silap2 layan movie2 kat tv je kot.. banyak gaks iklan yg tayang citer2 menarik... contohnya macam yg aku tgh tgk skang nie..citer Harry Potter and the Socerer's Stone...walau dah berkali tgk pun...rasa nak tgk lagi tu tetap ada lagi... macam bebudak je aku nie kan?? ye ker??

"Just love to enjoy cartoons and kid movies"