Wednesday, December 21, 2005

It's a new beginning....

Assalamualaikum semua...
It's a new beginning for me today...
Sebelum nie aku dok baca blog-blog orang.. sama ada orang tu aku kenai atau tak kenai.. tapi aku seronok baca... ianya seolah-olah memberikan aku inspirasi atau semangat untuk memulakan satu..tapi malangnya it takes quite a long time for me to begin one.. emm.. bahasa aku memang biasanya bercampur aduk.. kalau masuk exam SPM nie..sure fail!! sebab guna bahasa campur-campur... memang tau tak elok...dan sepatutnya dielakkan.. tapi dah jadi kebiasaan...what to do... untuk berubah memang payah bagi diri seseorang yang dah biasa dengan gaya kehidupan yang dia jalani...tapi tu laa.. alasannya.. DAH BIASA!! hehehe (^_^)
Hmm... sebelum nie aku dok baca dan post comment dalam blog orang.. kali nie aku dah ada blog sendrik.. wow!! tak sangka aku dah pun memulakan.. it is a start... people do said.. "Better late than never"... betul ke??
Ari nie aku cuti sebenarnya.. memang amik cuti rehat 3 hari..saje nak abiskan cuti tahunan yang ada... ari nie pepagi lagi dah kuar pi tengok wayang.. tgk kat GSC 1 Utama.. first time jejak kat GSC tu..terkulat2 le kejap..tapi control macho sket depan adik aku.. konon2 macam dah biasa.. tgk citer Narnia sekadar memenuhi keinginan adik aku yang sorang... kasik chance kat dia sebab dah habis exam SPM... menarik gaks laa citer narnia tu.. tapi nak ulas..tak reti laa.. tapi kalau sesaper nak tgk singa, memerang dan binatang2 bersuara... boleh laa pi nonton.. hehehe...
I think that's all for today.. sebab baru je bermula..tak dan nak celoteh panjang.. ntah saper ntah yg akan baca entri aku nie.. mungkin bosan bagi mereka2 yang tak kenai aku.. apa pun.. good luck untuk diri aku sendrik.. dan TAHNIAH... sebab dah ada blog sendrik akhirnya...
Harap-harap dapat kekalkan dan update blog nie selalu...