Monday, April 02, 2007

Selections...

Assalamualaikum...


Hmm...smalam aku saje gi join selection bowling untuk sukan opis aku... depa nak 3 player perempuan.. yang datang smalam ada ler dalam 8 orang... hmm...depa nie memang power-power laa...markah semua tinggi dan maintain... aku plaks dah lama tak main... teruk markah-markah yang aku dapat... akhirnya dapat laa tempat ke 7... hehehe.. kena main 6 games.. setiap orang dapat 1 lane... pehh... terasa cam grand je..tak pernah aku main satu lane sorang2 selama nie... this is my first time.... best jugak dapat pengalaman macam nie walaupun kalah...


Ada sorang brother yang keep markah tu cakap kat aku...


"Awak nie dah lama tak main ek? Markah awak not bad laa...kalau awak rajin training, boleh lagi nie...kitorang memang perlukan player perempuan untuk sukan-sukan akan datang"


Hmm... aku cuma mampu tersenyum... selama nie aku main bowling pun takde la terlalu serius... sekadar seronok-seronok je... lagipun mama tak bagi main selalu sangat... hehehe.. dia risau anak dia nie nanti susah nak mengandung... aku jadi serba salah gaks.. tawaran brother tu macam menarik... tapi tu la..this is one of the games that is quite expensive to train... kalau nak gi training setiap minggu...mau kena kuar duit lebih kurang RM100 gaks sebulan... tu yang menjadi masalahnya... dah laa tu...jauh plaks tempat nak gi training...kat Endah Parade tu.. dia kata setiap Rabu malam diorang selalu main kat situ.... hmm...aku tak sempat lagi nak discuss ngan asben aku... maybe bley kot cuba-cuba training... mana laa tau... leh maintain lebih baik....


Cumanya sebab dah lama tak main, then tetiba main... 6 games laks tu...ari nie aku tanggung laa segala sengsaranya... sakit-sakit badan aku hari nie... jalan pun perlahan aje... rasanya segala sendi kat tangan, kaki dan pinggang terasa berat jek.... adeiii... rugi plaks rasanya tak amek cuti untuk hari nie... nak amek half day terasa malas ler plaks... dah alang-alang gi keje... keje je laa sampai ke petang... pastu malam smalam plaks gatal tidur lewat...layan movie Coyote Ugly kat Star Movies... citer tu start kul 12.15 am...abis plaks dekat kul 2 pagi... hahahha...padan muka aku... ngantuk je rasanya pagi nie... asben aku dah berkali-kali suruh aku masuk tidur... tapi aku wat degil gaks... so, aku tanggung jer laa akibatnya pada ari nie... hehehe..


Ok laa.. dari tadi dok apdet...sampai terleka plaks...


Quote for the day : "If you love someone, put their name in a circle instead of a heart, because hearts can break, but circles go on forever."