Tuesday, February 27, 2007

Percubaan 1..2...3.... Hehehe

Assalamualaikum...

Hmm... aku saje je post blog nie...salah satu percubaan untuk apdet blog melalui e-mail.. mana laa tau kan, esok lusa ke..tak pun petang karang ke, blogger.com nie kena block lagi di opis aku... heharap menjadi dan cantik laa seperti yang aku angan-angankan... hehehe..

So, skang nie aku tengah busy membuat survey pasal Promotion Streamyx & HP yang mana terpapar dalam suratkhabar The Sun semalam... tadi dah pun call agent di company HP tu... dia ada suh download borang dan isikan butirannya. Kemudian kena faxkan kepada mereka. Aku dah pun tanya pada asben aku dan dia pun dah suruh proceed.... heharap permohonan aku nie diluluskan.... Doa-doakan laa untuk aku yek kenkawan semua.... nanti senang aku kalau dah ada internet di rumah.... hehehehe...

Ok laa...dah nak masuk waktu lunch dah nie... got to go...

wasalam