Monday, March 19, 2007

Baru?? Best tak??

Assalamualaikum....

Hmm..hari nie aku amek cuti..semata-mata kerana dah janji ngan orang HP dan TMNet yang akan datang ke umah untuk hantar laptop...Alhamdulillah...setelah sekian lama menanti... akhirnya aku berjaya meng'order' pakej streamyx + HP laptop yang terpapar dalam suratkhabar The Sun pada akhir bulan Februari.... tu pun setelah pertimbangkan segala risiko dan berbincang dengan asben... at last kami decide untuk amek gaks pakej tu....

Dan hari nie aku adalah aku yang baru... aku yang ada laptop (windows vista gitu...) bersama streamyx yang akhirnya didaftarkan atas nama aku... hehehe...seronok gilerss... erkk.. tak mo laa citer lelebey pasal laptop nie..aci tak? apa pun, aku harap laptop nie akan berjasa pada aku dan famili aku sampai bebila.... sayang gaks kalau apa-apa hal terjadi kat laptop nie... bukan senang rasanya nak dapat... banyak gaks yang kena sacrifice...

Dan seronoknya dapat cuti especially on monday gini...sebab biasa laa..monday's blues..hari yang paling lemah rasanya untuk gi kerja...keh keh keh.... hari yang paling malas rasanya nak bangun pepagi dan meredah jem pagi... erkk..ye ker? tak jem sangat laa rasanya sebab aku bukannya keluar rumah kul 7...tapi aku jenis yang sampai opis kul 7 pagi...hehehe.. so tak sempat nak rasa jem pagi.... dan aku memang tak suka berdepan dengan jem...

erkk...okay laa...that's all for now... nak sambung godek laptop baru nie...hehehe