Wednesday, November 01, 2006

Hadiah...Cenderahati... Cabutan Bertuah!!!

Assalamualaikum...
Hmm...busy tul aku ari nie...ceh ceh ceh... actually buat buat busy laa sket... sempena HQ aku buat dinner Jumaat nie, aku telah diajak dan dilantik oleh big boss aku untuk join team AJK Hadiah/Cenderahati... seronok jugak..dah lama teringin nak join jadi ajk-ajk nie.. baru laa nie ada peluang...
hari nie pepagi lagi aku dah sibuk ikat riben pada doorgift untuk orang-orang VIP...siap tampal bunga tu.... emm..comel jek rupanya... malangnya bila memikirkan yang orang-orang VIP nie akan membuka hadiah mereka tu dengan rakusnya....heharap tidak laa...kalau ye depa buat gitu..alangkah sedeynya hati melihat usaha kita tu dipersia-siakan... isk isk isk.... kalaupun depa nak wat gitu..biar lee buat masa depa dah balik umah...takde laa kita ternampak time mengemas nanti... sah sah malam tu aku sure tak balik umah punya... walaupun umah aku dekat je dengan tempat event tu...tapi rasanya aku tak berani nak amek risiko untuk balik sensorang di waktu malam...nak kecek asben amek...takut dia pun ada event lain plaks malam tu...hehehehe... tak aper laa... bila lagi nak mem'bujang'kan diri.... ye tak? hehehehe...
hmmm....tadi nie aku baru jek lepas mengira hadiah untuk cabutan bertuah...selepas disort dan dikotakkan...rerupanya kurang plaks 1 hadiah...mujur kak linda sanggup gi belikan...aku dah tak brapa nak larat dah nie...maklum lee aku dah mula pose ganti + pose sunat... esok dah tak leh nak pose...sebab esok dah dapat CTR untuk gi antor hadiah-hadiah semua tu ke hotel. Ok la... nanti next week laa aku apdet pasal dinner... tu pun kalau ada kesempatan dan kerajinan ler... hehehehe...
cau cin cau...
have a nice weekend to all....