Wednesday, November 15, 2006

Countdown Towards New System...

Assalamualaikum...
Emm...tak lama lagi kat opis aku akan berubah sistemnya dari sistem lama (mainframe) ke sistem baru (Core System Replacement)... Dalam masa 2 tahun nie memang dah mula busy dengan pelbagai tugas dan tanggungjawab bagi menjayakan pertukaran sistem nie... aku pun terlibat sama secara langsung dan tak langsung...
Semakin dekat dengan tarikh pertukaran nie, semakin berdebar-debar plaks... dah banyak testing yang dilaksanakan untuk pastikan sistem nie berjaya...tapi masih gaks berdebar-debar... aku doakan semoga sistem baru nie berjalan dengan lancar dan berjaya..... So, bila semakin dekat tarikhnya nie, semakin sibuk laa kitorang kat opis nie... dengan Full Dress Rehearsal (FDR) lagi, dengan Operation Readiness Test (ORT) nyer di semua cawangan... aku harus terlibat sama...bila kata terlibat sama, maknanya kena laa buat OT, gi outstation dan sebagainya. Seronok pun ye gaks... sebab dapat pengalaman baru... tapi penat pun ye gaks... sebab kena ke sana ke mari... heharap semua usaha kami nie berbaloi...so, tunggu ajer laa...
Hmm... takde idea plaks nak tulis apa... maklum laa... bz sket kebelakangan nie... apa pun, untuk mereka yang membaca blog aku nie... tolong doakan sama akan kejayaan sistem baru kami sebab untuk kebaikan korang semua gaks... especially untuk mereka yang dah bekerjaya.... hehehehe...so, got to go for now...
wasalam