Monday, July 10, 2006

Bowling...Tournament....

Assalamualaikum...
Last Saturday aku main bowling untuk tournament anjuran Puspanita opis aku... main cam biasa ikut team... nama team aku ialah Simple Team... memang sempoi... hehehe... semua dari jabatan aku jugak... 2 orang kakak dan sorang bestpren aku... yang bestnya, tak sangka plaks dapat tempat ke 3 walhal dari awal plan just main suka-suka... erkk.. ye ke suka-suka???
Ada gaks laa wat training sket 2 - 3 kali sebelum games... nama pun Puspanita... so, yang main semuanya perempuan... memacam gelagat ada... aku malas nak ulas lelebih tapi aku amat berterima kasih pada team aku kerana berusaha gaks laa untuk dapatkan point yang tinggi. Even aku sendrik tak perform sangat sebab dulu aku main lebih baik dari hari tu.... apa pun tahniah sekali lagi untuk team aku yang bersama-sama menjayakan kemenangan tu... walaupun tempat ke 3, tapi aku rasa itu satu pencapaian yang baik bagi bestpren aku dan sorang kakak yang baru je berjinak-jinak dalam permainan bowling nie... rasa-rasanya lepas nie kalau ada lagi tournament untuk semua perempuan, aku akan invite semula team aku nie untuk main... mana laa tau dapat pencapaian yang lebih baik lagi lepas nie... hehehhe