Thursday, September 13, 2007

Salam Ramadhan

Assalamualaikum...

Salam Ramadhan buat semua pembaca blog aku... Aku mohon ampun dan maaf andai ada kekhilafan diri sepanjang mengenali kalian...

Memandangkan hari nie hari pertama puasa... aku yang biasanya tidur bila sampai opis tak jadi nak lelapkan mata... hehehe.. sebabnya aku dah terlelap kat umah tadi sebelum solat subuh... lagipun, kat opis aku ada waktu flexi sempena bulan ramadhan nie... aku memilih flexi A.. biasa ler.. dah alang-alang sampai opis awal...rugi la kalau tak amek flexi A... untuk flexi A nie, waktu bekerja kat opis aku ialah 7.45 am sampai 4.45 pm... so, macam tahun-tahun yang lalu...tepat 4.45 karang, aku laa antara mereka yang akan beratur untuk punch card kat punch clock tu... hahahaha.... dan lepas tu berdesup laa aku balik ke umah untuk tolong mak aku masak juadah berbuka... hmm...tak plan lagi nak masak apa ari nie... tengok laa petang karang camner.... kena plan cantek sket aa ngan mama nanti....

Manakala, mereka yang memilih flexi B pula akan bekerja seperti biasa dari 8.15 am sampai 5.15 pm... gitu laa seadanya... hmm...sebenarnya aku tak brapa nak ada idea nak citer apa... anyway, untuk semua kenkawan aku...aku doakan moga-moga segala amalan yang dilakukan di bulan ramadhan ini akan diberkati Allah....dan semoga Ramadhan membawa keberkatan kepada semua dan mengukuhkan ukhwah yang terbina...Insya Allah...

wasalam