Wednesday, October 18, 2006

Salam Aidilfitri 1427

Assalamualaikum...
Hmm...dah sebulan aku tak apdet blog... idea takde...mood pun takde.. maybe sebab di bulan pose nie cepat benor letihnya...langsung tak larat nak cari idea untuk dicoretkan di sini... anyway, sempena ramadhan yang mulia dan dah hampir ke penghujungnya nie aku nak amek kesempatan untuk mengucapkan Salam Aidilfitri kepada semua yang membaca blog aku nie... Aku mohon jutaan ampun dan maaf andai ada salah dan silap sepanjang aku mengenali korang... dan andai ada tersalah bicara, terlanjur kata, terkasar bahasa.... semua tu adalah dari kekurangan aku sendiri...
Kepada mereka yang akan pulang berhari raya di kampung, aku doakan semoga semuanya selamat di sepanjang perjalanan hinggalah tiba ke kampung halaman... sampaikan salam aku pada famili semua.... (erkk....macam lee depa kenai aku nie...hehehehe... tak kisah laa... kalau ada yang kenal tu..sampai-sampaikan le salam aku).... berhati-hati layan adik adik sedara...anak anak sedara main bunga api atau mercun...jangan sampai ada yang putus jari plaks... kang merana badan...tak pasal-pasal susut nilai plaks nanti... kok ye pun nak beraya sakan...sentiasa ingatlah orang yang lebih susah dari kita... supaya kita bersyukur dan menginsafi diri yang serba kekurangan jugak... erkk..aku dah merapu laa plaks....
Kepada mereka yang akan berhari raya di kampung mertua (termasuk lah aku)... jaga tingkah laku... kekekeke... jangan dok malaih jek... nanti kecik hati pak dan mak mentua... nie untuk peringatan pada diri aku gaks laa.... pepandai amek hati mertua tu... aku pun tak beli apa lagi utk depa... maybe bagi kuih kuih raya aje kot... tapi kalau sesaper ada idea apa aku bleh bagi kat pak dan mak mentua aku...sila-sila lah beri idea.... kalau ok, aku follow...ikut kemampuan gaks ler... hehehehe....
so..tu je kot pesanan aku sempena nak sambut raya nie... semoga kita berjumpa lagi dalam coretan akan datang.... kepada sesaper yang buat 'open house' tu... jangan lupa jemput aku datang makan... hehehe... kalau takde aral, sampai le aku ke rumah korang.... hehehehe...
so, akhir kata, semoga ceria-ceria selalu menyambut bulan syawal yang bakal menjelma... sesiapa yang pose tak penuh tu..jangan delay delay ganti.... kalau dapat ganti awal....Alhamdulillah....
wasalam.